משלוח מגשי פירות

אם אתם מחפשים משלוח מגשי פירות, הגעתם למקום הנכון.

אצלנו ב PriStyle תמצאו מגוון רחב של מגשי פירות טריים וטעימים עם משלוח מהיר לכל אזור שאנו מגיעים. בנוסף, בחלק מהאזורים, אנו מציעים משלוח מגשי פירות בחינם!

לרשימת האזורים של משלוח חינם לחצו כאן. 

מדוע להזמין אצלנו משלוח מגשי פירות?

האמת שיש הרבה סיבות (שחלקם אגב פירטנו בהמשך) אבל אחת הסיבות הברורות היא מבט אחד אל המגשים הטריים והמעוצבים שאנו מציעים יענה לכם מהר מאוד על השאלה.
את PriStyle הקמנו במטרה לספק את הפירות הטריים והאיכותיים ביותר תוך הקפדה על הרכבת חבילות מפנקות ומעוצבות שתוכלו להעניק לימי הולדת ולהציב באירועים ובאירוח של הקרובים.

מספר הדגשים נוספים שמאפיינים את השירותים שלנו:

  • טריות ועסיסיות – אנו מתחייבים על פירות עסיסיים וטריים שנקנים באותו היום ונבחרים בקפידה על ידינו על מנת להבטיח את הנאת הלקוחות.
  • זמני משלוח – אנו מקפידים על זמני המשלוחים לאזורים בהם אנו פועלים. שליח יגיע אליכם תוך זמן קצר ויעניק לכם או לקרובים שלכם את המגש הפירות המפנק שלנו.
  • עיצוב – מתוך מטרה לאפשר ללקוחות לארח בצורה האסתטית ביותר, אנו מקפידים על עיצוב מרשים של מגשי פירות, סלסלות הפירות ושאר המוצרים שלנו.
  • מגוון – אנו מקפידים על מגוון רחב של אפשרויות לסידור ואופציה ל”סידור מותאם אישית” על מנת להבטיח התאמה מלאה לצרכי הלקוחות.
  • סוגי הלקוחות – אנו עובדים עם לקוחות פרטיים, ארגונים, מוסדות, חברות וועדי עובדים וכל לקוח כזה או אחר שרוצה להתפנק מהמוצרים שלנו.

 

מגשי פירות משלוח חינם                          משלוח מגשי פירות

 

                                                  להזמנת משלוח מגשי פירות התקשרו עכשיו: